If your dreams come true


Eksyin tässä aamun mittaan facebookin kautta Brandos.fi:n järjestämään bloggaajille suunnattuun kilpailuun, jossa tarkoituksena oli etsiä kyseisen yrityksen nettikenkävalikoimasta yksi eniten omaa silmää miellyttävä kenkäpari. Oma valintani oli kertakaikkisen helppo, sillä tämän Friis & Companyn leopardikuviolla koristellun kenkämallin Rosina nähdessäni mun sydän tais hypätä pari ylimääräistä iskua! Oon koko viime syksyn metsästäny kiilakorkoisia leopardikuviokenkiä, ja tehnytkin muutaman löydön - harmittavasti satiinipintaisena. Näiden kenkien pinta on kaukana satiinista ja toi vaaleahko väritys on juuri täydellisen sävyinen. 11 cm korko (+ platoo 3 cm) on juuri sopiva ja kokonaisuudessaan kenkä on ulkomuodoltaan yllättävän siron oloinen!

Ja vaikka tämä talvi onkin nyt vasta tuloillaan (huomaa siis kengän avoin kärki), niin jos mun rahatilanne olis nyt kunnossa niin nää täydellisyyttä hipovat kengät voisin tilata kotiin odottelemaan ensi kesää vaikka tällä sekunnilla. Toivotaan että kilpailuonni olisi kerrankin mun puolella ja voisin kotiuttaa nämä ihanuudet itselleni, ääh..! :-) Voisin muutenkin vielä piilohehkuttaa kaikkia Friis & Companyn kenkiä, yllättäen monet mun kenkäkuolailut kohdistuu kyseisen merkin malleihin.

Olen mukana kilpailussa, jossa voit voittaa 80 e kenkälahjakortin BRANDOS.fi -nettikenkäkauppaan. Kilpaile täällä.
Share on :
If your dreams come true
If your dreams come true
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5