Inspiraatiota hakemassa

Huh, vihdoin pääsin kotiin asti! Mun koulupäivä oli tosi nauruntäyteinen ja vähä normaalista poikkeava, tiputin mm lasin ruokalan lattialle ja siivoilin sitte miljoonia lasinsiruja siinä jonkin tovin, meinasin kuolla nauruun kun meille tuli saliin joku "runoilija" lauleskelemaan ja kaikenlaista :) Ihan kohtuu hyvä perjantai, toivottavasti jatkuukin tällä linjalla! Mulla olis paljon koulujuttuja rästissä mutta en vaan millään nyt kyllä jaksais suunnata mun ajatuksia niihin..

.. joten haeskelin vähän inspiraatiota pukeutumiseen näistä Lookbookin kuvista.


Tää asu on mun mielestä kaikin puolin onnistunut, ja periaatteessa mulla oliskin kaikki tarvittava tähän asukokonaisuuteen! Paitsi ton koiran mä voisin kyllä kans huolia tohon vierelle hyörimään :-)



Polvisukat! I must to get it.


Myös tän tyyppiseen asukokonaisuuteen mulla löytyy kaikki tarpeellinen, tosin maihareilla on vielä suuri aukko mun kenkäkokoelmassa. Toi karvalakki taitaakin olla just samanlainen mikä multa iteltä tuolta löytyy ja tulee kyllä tarpeeseen kun ilmat tästä vielä viilenee :) Karvalakkeja taitaakin todennäkösesti löytyä tänä talvena katukuvasta aika paljon, lähes joka perus vaatekaupastahan noita voi tällä hetkellä bongailla.


Tässä on tää Lanvin for H&M malliston t-paita, jota kuolailin täällä muutama postaus taaksepäin. Eihän tosta voi muuta sanoa kuin että i love it!


Taisin rakastua noihin kenkiin (ja koko asuun ylipäätään) heti ensisilmäyksellä. Mun kiilakorkorakkaus ei taida olla ihan heti katoamassa.. :)



Oon jo pitkään himonnu vaatekkaappiini tälläsiä housuja, ja varsinkin nämä Lindexin mallistosta löytyvät maastonvihreät housut on kummitellu mun mielessä jo pidemmän aikaa. Ihan täydelliset, äitii..
Share on :
Inspiraatiota hakemassa
Inspiraatiota hakemassa
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5