Naama loistaa ku naantalin aurinko

Voi apua, mulla on takana ehkä maailman hauskin viikonloppu pitkään aikaan :')! Perjantai ja lauantai kului kaverien seurassa, ei tehty mitään maailmaa mullistavaa - ehkä koko viikonlopun vois tiivistää vaan autolla ajeluun ja kaverin kämpällä hengailuun (huoh, pojat LANITTI:D) - mut hauskaa mulla on ainakin ollu. Ja on se kivaa että on omaa kivaa, eiku! Nää alla olevat kuvat ja musiikki kertoo kaiken oleellisen tästä fiiliksestä :)













Tänään mä oon nukkunu myöhään ja sit lähettiinki vähä ennen kahta jo seinäjoelle päin, mullahan oli tänään siis ne estekilpailut :) Ilmoittauduin 80cm korkeutee mut loppujen lopuks mulle iski joku ihme rimakauhu ja vaihdoin 70cm.. Mut heppa oli ihan unelma, tuloksena puhdas perusrata ja uusinta, sijoitus 5/25, jauu:) Käytii kisojen jälkeen vielä mummalla ja paapalla kahvittelemassa ja kotiuduin täs vasta ihan justiin. Nyt mä taidan hypätä tonne lämpimän peiton alle, mun verisuonet on varmaa jäätyny, tai siltä ainaki tuntuu!

Mukavaa isänpäivän jatkoa kaikille :)
Share on :
Naama loistaa ku naantalin aurinko
Naama loistaa ku naantalin aurinko
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5