Päivän pikku piristys

Mentiin koulun jälkeen käymäs äitin kans kaupas ja suunnistin sitte ihan tuttuun tapaan suoraan lehtihyllylle selailemaan, ja mua odotti kyllä suuri yllätys ku avasin ton uusimman Suosikki-lehden numeron tolta aukeamalta! Tuli kyllä harvinaisen tutun näkönen naama vastaan, hih :-)


Muuten mulla on ollu ihan mielettömän tylsä päivä, aamulla nukuin yllättäen pommiin ja kymmenessä minuutissa ehdin heittää ekat kaapista vastaan tulleet vaatteet niskaan, laittaa hiukset upeesti kiinni ja jopa pistää vähä meikkiä naamaan, tää on jo mun ennätysaika! Koulupäivä meni totaalisessa puoliunen tapasessa koomauksessa ja musiikin voimalla, plääh. Ehkä mä tänään pääsisin ajoissa nukkumaan niin jaksaa viikonloppuna valvoa pidempään :) Huomisen koulupäivän pelastaa onneks tanssitunti - ja on perjantai! Mä en oo varmaan koskaan odottanu viikonloppua näin paljon, oon ihan rättipoikkipuhkiväsyny.
Share on :
Päivän pikku piristys
Päivän pikku piristys
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5