Vaatekriisi

Mulle tosiaan iski sitten vielä kuume tos maanantai-iltana ku postailin ton edellisen jutun! Nukkumaan mennes kärsittiin 39 asteen lämmöstä ja olo oli kyllä sen mukane. Oon ollu täs nyt pari päivää koulusta sitte vähä niinku pakkolomalla (joo, ei mua haittaa kyllä yhtään;D) mut kaippa mä huomenissa sinne jo raahaudun ku ei oo tänään ollu enää mitään muutaku joku piikkisika kurkus kutittelemas :o Oon ottanu kyllä kaiken hyödyn näistä vapaapäivistä irti - heränny siinä yhden jälkeen päivällä ja saanu luettua jopa kokeisiin!

Mutta by the way, mulla olis taas parin viikon päästä tiedossa kaverin 18v synttärit ja vaatekriisi iskee jo nyt, eli ajattelin jo vähä etukäteen valmistautua. Alla olevien mekkojen kanssa siis kriiseilen, auttakaa! Minkä näistä te laittaisitte päällenne? :)




Nyt mun on pakko mennä lueskelemaan vielä enkun sanoja. Oonkin saanu taitavasti jo muutaman tunnin taas viivästeltyä sitä.. :D

ps. toteutan ton valokuvaushaasteen heti kun mulla vaan on tarpeeksi aikaa toteuttaa noi kaikki, anteeks et on vähä venyny!
Share on :
Vaatekriisi
Vaatekriisi
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5