Welcome to my life

Saanko skipata nää seuraavat kuukaudet mun elämästä, kiitti? En todellakaan elä tällä hetkellä mitään onnellisinta aikaa mun elämäs ja tää varmasti vaikuttaa tähän mun bloggailuun, joten yrittäkää ymmärtää. Vietin koko sunnuntaipäivän Sampan, Artun ja Sakun seuras, hengailtiin vaan ja katottiin joku maailman turhin leffa "Sports Movie". Ei kenelläkään voi oikeesti olla noin paska huumorintaju, teki mieli itkeä ja nauraa pelkästä säälistä :D Nyt mun päätä jomottaa niin lujaa että tekis mieli kiljua, ei tunnu minkään sortin buranat ja muut tabut helpottavan tätä oloa. Koulustakin skippasin viimesen tunnin, mut ei toisaalta kyllä harmita yhtään, en mä olis muutenkaa jaksanu ny mitään englannin lauseenvastikkeita, hohhoijaaaa!

Kaikilla mun kavereilla tuntuu olevan synttäritkin taas tähän aikaan vuodesta, ens vkl olis tarkotus juhlia yhden toisen kaverin 18v synttäreitä! Ja senkin jälkeen on ainakin parit synttärit tulos, mitähän tästäkin seuraa ;D Itekki oon täysi-ikäinen jo suurinpiirtein viiden kuukauden päästä, apua! Justiinhan mä vasta menin yläasteelle.. :) Ennen juhlimista pitäis kuitenki saada taas miljoona koulujuttua pois alta; esseen kirjotuksia ja äikän 10min puheen valmistelua kauneusihanteistahan mulla riittää. Toisin ku motivaatiota siihen..

Asukuvia multa ei nyt valitettavasti oo näkyny vähään aikaan. Ehkä jaksan taas ens viikolla panostaa, nyt mun aamut on menny lähinnä siihen että oon saanu itteni ylös sängystä muutama minuutti ennen ku mun on pitäny hiihdellä sataaviittäkymppiä linkkapysäkille ja tunkea vähä meikkiä naamaan. Ei mun toisaalta oo tarvinnu ees kauheesti vetää mitään vaatekriisejä, meillä on nimittäin koulus meneillään sellanen viikko että joka päivä kaikki koulun oppilaat pukeutuu johonki tiettyyn väriin ja oon lähinnä hyväksikäyttäny huppareita tässä tilanteessa. Punasta ja vihreetä takana, sinistä, pinkkiä ja mustavalkosta edessä vielä loppuviikon päivinä :)

Nyt mun on varmaan pakko tehdä kuitenkin äkkilähtö tästä koneelta ennenku mun pää irtisanoo toimintansa. Toivottavasti herkut ja lehti kuitenkin piristäis mun iltaa!


Antakaa anteeksi, mä oon vaan nyt kipeesti tän kasan tarpeessa.
Share on :
Welcome to my life
Welcome to my life
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5