Yksinään tääl ei jaksa yksikään







Heissan pitkästä aikaa! Taas on aloteltu sitte uus viikko, joka alko siis ei-niin-kivasti mm. äikän puheen pitämisellä ja tälläsellä. Noei, tais se puhe mennä ihan hyvinki ja mua jännitti aivan ihmeen vähä, luulin et teen jonku kuoleman ennen sitä :-) Sain mä siitä arvosanaksikin jollain ihme arvosteluasteikolla 8-8½ vastaavan, jee! Viikonloppu mulla meni ihan kohtuu hyvin kavereiden seurassa, tuli itkettyä ja naurettua ja kaikkea siltä väliltä, tällästä tää on! Perjantaina siis juhlittiin pienellä porukalla kaverin 18v synttäreitä ja lauantaina vaan ajeltiin päämäärättömästi Kauhava-Lapua-Seinäjoki-välillä ja pelättiin hirviöitä jossai kaivoksella, eiku siis mä taisin pelätä.. :D

Tänään mennään sitte vielä Vilman kans ratsastelemaan tossa kasin aikaan ja ens sunnuntaina mulla olis taas kisatkin, esteitä tällä kertaa. 80cm luokka, meinaa vähä jännittää ku siitä on jo hetki ku oon viimeks hypänny ratana noin korkeeta! Saan varmaa laittaa jonku toppahaalarin päälle tonne tunnille, meinasin kuolla jo kylmyyteen tos ku kävin ottaas noita asukuvia. Ihan jäätävää, talvi ja pimeys, hus hus!
Share on :
Yksinään tääl ei jaksa yksikään
Yksinään tääl ei jaksa yksikään
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5