hetki ennen wanhoja

Apua, se ois sitten huomenna yks lukion kohokohdista, elikkä wanhojen tanssit! Oon luvannu kirjotella tän postauksen ennen tansseja, joten tässä nyt tulis sitten vähä esimakua tulevasta. Kumma että sain näin kauan pidettyä teitä jännityksessä tän puvun suhteen :-) Tänään meillä oli parin tunnin kestoiset kenraaliharkat, ja kyllä mä nyt ainakin vähän luottavaisemmin mielin odotan huomisiltaa!


Rakastan tätä mekkoa! Valitettavasti tää unelma on mulla vaan vuokralla, mutta ainakin mulla on kunnia olla tän ensimmäinen käyttäjä, mekko on nimittäin ihan uusi :-) Toi värikin on justiin niin mulle, pinkkiä, valkosta tylliä ja valkoinen vannehame! Tolle ei tarvinnut kauheesti tehdä muutoksia, vähän vaan lyhentää ja kavennella yläosaa.


Nämä kengät oli ainoat, jotka kelpuutin ostettavaksi. Tää todisti taas sen, että seinäjoelta on vaan mahdotonta löytää kivoja kenkiä hädän tullen.. :D Ollaan mun tanssiparin kanssa aikalailla samanpitusia, elikkä mitään tän korkeampia korkoja ei voinut edes harkita. Tanssiessa nää pysyy tosi hyvin jalassa, mutta reunat hiertää tosi ikävästi. Rakkolaastareista onkin tullut mun uus rakkaus.. terveisin 5 rakkoa jaloissa<3


Mekon alle ostin noi stay up-sukat. Tanssiessa tulee nimittäin niin kuuma, etten ees jaksanu harkita normi sukkahousuja, mutta ei viitti ilmankaan olla.. Tulee jotenkin siveetön niin olo :D Lisäksi ostin pakkauksen irtoripsiä ja noi maailman ihanimmat tekokynnet! Väri sopii ihan täydellisesti yhteen ton mekon kanssa, toi kuva vähä vääristää tota väriä ja noi näyttää tuossa enemmänkin violetilta kun pinkiltä.

Olin eilen shoppailemassa noita loppuja puuttuvia asusteita, ja koruja etsiessä meinasin oikeesti vaipua niin epätoivoon. Mistään ei löytynyt sopivan hintasia, vähän juhlavampia koruja!? Justiin kun olin jo luovuttamassa ja ajattelin, että ollaan sitten ilman niin bongasin noi korvikset jostain pikkuliikkeestä, missä en ollut ikinä ennen edes käynyt. Siellä oli ihan mielettömän upea valikoima kaikkia tollasia vähä juhlavampia korviksia, kaulakoruja, tiaroita.. Ja hintaa noilla kaikilla korviksilla oli vain 12€ :) Ostin kuitenkin vain noi korvikset, en jaksanu enää stressata koruja enempää.


Meikeistä oonkin tehnyt postauksen jo aikaisemmin (lue tästä), mutta tässä olis vielä vähän havainnollistavampaa kuvaa siitä, miltä tää meikki tulis luultavasti näyttämään.


Sain ratkaistua eilen vielä yhden kriisin lisää, löysin nimittäin mekon perjantain jatkoillekin. Oon itseasiassa katsellut tätä H&M:n mekkoa jo sillon kun se tuli liikkeisiin, mutta ei löytyny mulle oikeeta kokoa. Nyt bongasin tän tarjouksesta hintaan 10€ ja jäljellä oli vaan yks kappale, ja justiin oikea koko!

Nyt tuntuukin, että tästä illasta lähtien on vaan kiire, kiire ja kiire. Tänään järjestetään kakkosluokkalaisten voimin abeille potkijaiset nuorisoseuralla, ja saa nähdä miten myöhään me siellä joudutaan niitä viihdyttää. Oon luvannu vähä toimia valokuvaajan roolissakin, elikkä sellasta luvassa tänään! Huomenna en jaksa raahautua kouluun kuin penkkareiden ajaksi ja sitten onkin kolmen aikaan kampaaja. Älkää kysykö mun kampauksesta mitään, mä en yksinkertaisesti oo vieläkään päättäny minkälaisen kampauksen mä haluan.. Toisaalta haluaisin hiukset "auki", mutta toisaalta meillä on tansseja vielä perjantainakin ylä- ja alakouluille eli kampauksen pitäis kestää sinne saakka. Huomenna tanssit alkaa kello 19 ja sen jälkeen mennään vielä koululle, jonne tulee Kuortaneen lukiolaiset myös ja ilmeisesti tanssitaan niiden kans jotain seuratansseja.. Ilta venyy sitten johonkin kahteentoista saakka. Ja perjantai-illan kruunaa siis jatkot, niitä odotellessa! :-)
Share on :
hetki ennen wanhoja
hetki ennen wanhoja
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5