uudet pidennykset

Tilailin tosiaan tossa viime viikon lopulla Rapunzelilta uudet 50cm pituiset pidennykset, ja uskallauduin valkkaamaan vähä vaaleemman sävyset hiukset tällä kertaa. Edelliset oli nämä ja nyt postissa saapui tälläset, vähä jännitti toi värinvaihto mutta näköjään kannatti! Nää on sävyltään ihan täysin samanlaiset kuin mun omat hiukset tällä hetkellä, jes jes jes <3 Noissa netin tuotekuvissa noi hiukset näyttää aina olevan vähän vaaleempia kuin todellisuudessa.


Paketissa tuli pidennysten lisäksi lahjana tälläset irtoripset :-)


Hiukset ilman pidennyksiä:


Pidennyksillä:


Edelliset pidennykset mulla on ollu käytössä nyt noin 5 kuukautta, ja ne on edelleenkin ihan käyttökelpoiset. Oon kuullu kaikennäkösiä kauhujuttuja Rapunzelin pidennysten huonolaatuisuudesta, mutta mun omat kokemukset on kyllä kaikkea muuta kun negatiiviset! Multa saa kysyä näistä mitä nyt vaan mieleen tulee, koitan ainakin yrittää osata vastata :-)

Näiden hiusten lisäksi mulle tuli pari ebay-pakettiakin tänään kotiin, tuntuu niinku ois joulu tullu vielä uudestaan haha! Postailen niiden sisällöstä vaikka sitten huomenissa, nyt kuulemiin ;-)

Share on :
uudet pidennykset
uudet pidennykset
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5