TIMANTTINEN RUK

Wohouuu, tuulettelinkin jo fb:n puolella että sain vihdoin kahlattua RUK:n kuvat läpi siihen malliin, että kykenen tekemään tän postauksen teille! :) Vähän yömyöhälle tää tosin venyy kun eksyin tossa hetkiseksi juttelemaan puhelimeen, mutta ei se mittää, mä oon (melkein) lomalla viimeinkin.. ;) Enää ens viikon tiistaina töitä ja sitten alkaa kesäloma täälläkin!

Mutta jos näin tähän aiheeseen keskitytään, niin Mika tosiaan pyysi mua tossa keväällä sen aveciksi tänne Reserviupseerikoulutuksen kurssijuhlaan Haminaan, eikä mun kovin kauaa tarvinnu miettiä lähdenkö matkaan! Ainut huono juttu oli, ettei täältäpäin lähteny juhlaan ketään muita tuttuja - mutta kun näin jälkeenpäin ajattelen, niin ehkä tää olikin vaan hyvä asia :D Oisin saattanut olla tutustumatta moniin uusiin ihaniin ihmisiin :))

Mulle tehtiin kampaus jo perjantaina illalla ennen bussin lähtöä, ja sekään ei menny ihan niinku elokuvissa.. :D Meille oli tullu pikku väärinkäsitys aikataulusta ton mun alkuperäsen kampaajaneitosen kanssa ja se ei päässytkään sitä tekemään, mutta onneksi asiat kuitenkin järjesty ja sain toisen tyttösen taiteilemaan mulle nutturan päähän! Kiire ei toki tullu, viimenen pinni iskettiin päähän ja samantien saatiin lähteä ajelemaan bussipysäkille :D

Mun bussi lähti vähän puoli yhden aikaan yöllä kohti Haminaa, eli tosiaan siinä matkan aikana piti saada nukuttua. Helpommin sanottu kun tehty, kun bussikuski kuuluttaa siinä vähä ennen kolmea yöllä että kaikki pihalle bussista, me pysähdytään tähän huoltsikalle nyt! Fuck that shit...

Tutustuin siinä matkan/aamun aikana pariin tyttöön, jotka oli myös tosta Seinäjoen suunnilta matkassa :) Käytiin yhdessä Daamiaisella, eli meidän avecien aamupalalla ja sit mentiin sotilaskotiin istuskelemaan ja oottelemaan ruusurynnäkön alkamista! Kun inttipojat sitten siihen asteli hienoissa riveissä meidän eteen, kävi muutaman kerran mielessä että miten ihmeessä ne muka voi löytää meidät täältä :D Noh, selvittiin kuitenkin ja aika ainutlaatuinen kokemushan toi oli!

Ruusurynnäkön jälkeen lähdettiin busseilla hotelleille - meidän hotelli oli Lappeenrannan Cumulus, eli matkaan meni yhteen suuntaan reilusti yli tunti.. Perillä korkattiin ekat juomat, siistiydyttiin ja vaihdettiin juhlavaatteet päälle ja lähdettiin takas kohti Haminaa ja juhlaruokailua :)

Ruokailun jälkeen aukes anniskelupisteet ja ehdittiin siinä muutamat jo juoda, ennen ku alko auditoriossa sellanen tervetuliaistilaisuus :) HUH kun siellä oli kuuma, ei varmaan monella ollu lämpöhalvaus kaukana.. Ja meikithän valui kauniisti naamalta jo tässä vaiheessa, huoh!

Tervetuliaisohjelman jälkeen alko vapaamuotonen nesteytys ja keikoilla pomppiminen, ja meillä oli ihan törkeeen hauskaa ;) Tutustuttiin Maijun kanssa siis tossa aamun aikana ja meidän avecit oli samassa tuvassa, eli hotellit ja kaikki muukin oli samoissa paikoissa! Mihin mä olisinkaan joutunu ilman tätä tyttöstä, ihana <3 Vietettiin oikeestaan koko juhla porukalla minä, maiju, mika ja ossi + kaikki muut tietenkin! Oltiin ihan kaveripohjilta liikenteessä, vaikka suurin osa tuolla tuntukin olevan niitä seurustelevia pareja vaan :D..

Meidän illan tarkotus oli päästä kattoon Dannya ehdottomasti eturiviin.. dämn, failed! Mutta takarivis oli varmasti paremmat bileet, samoin kuin Rosvosektorin keikallakin ;) Tanssittiin illan aikana ihan superpaljon, ja mulla ei varmaan piiitkään aikaan oo oikeesti ollu noin mahtavaa iltaa! Voi että, haluun takas nyt heti.

muka sivistyny poseeraus..
..todellisuus. Varmaan joka toinen meidän kuva oli tällänen :DD

Ilta meni tosi nopeesti (liian nopeesti!), ja lopuksi pakkauduttiin vielä kertaalleen tonne auditorioon poikien järjestämään speksiin, eli tollaseen juttuun missä kaikki komppaniat oli tehny omista ryhmistään sketsien tapaisia juttuja :D Hieno selitys.. Mut ne oli ihan törkeen hauskoja, naurettiin ihan vedet silmissä koko tilaisuuden ajan! Ja saatiin huutaa Maijun kans PIONEERIVOIMAAA :DD "joko nyt? nyt? " "noniin, NYT!!"

Ton jälkeen lähettiin busseille ja hotelleja kohti. Tarkotus oli ehkä lähteä vielä baariin jatkoille koska kello oli vasta yks yöllä, mutta jotenkin siinä kävi niin, että koko bussilastillinen nukahti samantien kun lähdettiin liikkeelle :DD Nälkäkin oli jotain sanoinkuvaamatonta, oltiin mun hienolla iphonen MÄKKIFINDER-sovelluksella metsästetty lappeenrannan ainut mäkki ja oltiin menossa sinne syömään, mutta sekin sitten vähä jäi!

Siispä samantien hotellin sänkyyn jatkamaan unia, ja se varmaan olikin paras vaihtoehto, koska aamulla oli herätys siinä ysin aikaan! Käytiin syömän hotellin aamupala ja sen jälkeen lähdettiinkin jo taas takas kohti Haminaa, tällä kertaa matkalaukut joukossa :((

Haminassa meillä oli muutama tunti vapaa-aikaa, ja mentiin vaan istuskelemaan keskustaan ja käytiin syömässä jossain pizzeriassa!

Lopuksi jäähyväistilaisuudessa meille oli järkätty yllätysesiintyjä - Lord Est! :D Vähän harmittaa miehen puolesta, kun porukka ei kauheesti ollu menossa mukana ja lähti jopa pois salista ennen ku keikka oli ees loppunut.. Mutta ei se mitään, keikka oli jees ja mä ainakin tykkäsin ;)

Sit kaikki olikin jo ohitse, liian nopeesti :(! Seitsemän tunnin bussimatka kotiinpäin, onneks mulla oli Maiju seurana perille asti :) Ja karu totuus iski päin naamaa, kotona tuli kaatamalla vettä ja ukkosti. Onneks Haminassa paisto aurinko koko viikonlopun ja lämpötila lähenteli varmaan kolmeakymmentä, huh :D

Ps. kaikki ens vuoden upseerioppilaat, täällä on yks vapaa avec valmiina juhlimaan! Eikun... :D

Oliko teistä lukijoista kukaan tuolla paikalla, mitäs tykkäsitte ja miten teidän juhlat sujui? :)