yo yo yo!


Ootte ehtiny jo kaipailemaan mun yo-kuvien perään, ja nytpä pääsen esittelemään tän yhden parhauden! Kuvat otettiin jo ennen juhlia (Studio Street/Seinäjoki) ja aluks pidettiin valokuvaajan kanssa pikku palaveri missä suunniteltiin minkätyylistä kuvaa haluaisin.. Olin ite jo muokkaillut idean valmiiksi päässäni ja kuvaajallekin tää passas paremmin kuin hyvin ;)

Otettiin aluksi kuvia ihan mun oikeen ylppärimekon kanssa, mutta sitten ku ton veden kanssa alettiin läträilemään niin vaihdoin ton toisen mekon päälle. Ei paljon ollut varaa pilata varsinaista mekkoa, kun juhlatkin oli vasta edessäpäin.. Voin kertoa että oli hieman kylmää vettä, mutta uhrauduin kuitenkin tän kuvan vuoksi :D Just kun lopeteltiin kuvauksia niin alkoi vettäkin sataa kaatamalla niskaan, jes!

Studiolla on käynnissä myös kevään paras valmistujaiskuva-kilpailu Facebookissa ja tää kuva löytyy sieltäkin! Mun kuvalla on jo vähän alta 700 tykkääjää, hui kauhistus :D Mutta mitäs tykkäätte kuvasta, mun mielestä tää on just niin kiva ku haaveilinkin olevan <3

Share on :
yo yo yo!
yo yo yo!
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5