ekaluokkalaisen fiiliksiä

Huh mikä väsy mulla on, mutta päätin silti tulla vielä postailemaan teille nopeesti kuulumisia:) Koulupäivät on menny tosi nopeesti (syödessä, tuntuu et tuolla syödään koko ajan :D aamupala, lounas, päivällinen ja kahvi) ja oon tutustunu jo aivan ihaniin ihmisiin, oon niin iloinen! Eniten mua pelotti tässä se, kun en tuntenu täältä ketään enkä asu ees koululla että iltaisin ehtisin tutustua kehenkään asuntolassa, mutta tääl on tosi hyvä ryhmähenki ja ihanaa porukkaa :)) Varmasti tulee mahtava vuosi!

Ei olla sinänsä koulussa ehditty vielä mitään kummallisempaa tehdä, päivät on kulunu käytännön asioita selvitellessä ja toisiin tutustuessa.. Eilen illalla oli poikkeuksellisesti koulun pubi auki näin poikkeuksellisesti ekan koulupäivän kunniaksi, ja suunnattiinkin sit likkojen kanssa sinne :D Osa lähti jo vähän aikasemmin pois, mutta team krista (minä ja yks toinen krista :D) hengailtiin siellä vähän vaille kahteen ja tehtiin tuttavuutta muihin :D :) Oli kivaa, kiitos 


Tämännäkösenä olin eilen illalla liikkeellä..


Tänään saatiin koulupäivän lopuks ensimmäinen kuvaustehtävä, ja tultiinkin veeran kanssa suunnittelemaan sitä tänne mun kämpälle ja vähän vaihtamaan vaatetusta ja meikkailemaan! Käytiin  kuvailemassa tossa rannassa ja eiköhän me jotain saatu aikaan ;)


Nyt mun on pakko hipsiä tästä unten maille, ettei huomenna oo samanlainen koomapäivä ku tänään :D Oli tarkotus mennä jo seiskalta peittojen alle että ehtisin nukkua 12h, mutta se tais näköjään olla vaan haaveilua.. Hyvät yöt nyt kuitenkin, ja vastailen edellisen postauksen kommentteihin heti kun vaan suinkin ehdin!

Share on :
ekaluokkalaisen fiiliksiä
ekaluokkalaisen fiiliksiä
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5