ihana, ihanampi, ihanin voitsi

Mulla on jotenkin tosi kiva päivä takana, oon tutustunu paljon paremmin muutamiin ihmisiin ja koko ajan on ollu jotain kivaa tekemistä :) Oon muutenkin tosi ilonen tällä hetkellä, tuntuu niin siltä että täällä mun kuuluu olla.. Terkkuja ihanat voitsilaiset!! Teksti ei kauheesti tällä hetkellä luista, mutta kameraa oon kanniskellu aika ahkerasti tänään messissä..

pitkä-krista ja pätkä-petri

Ollaan oltu veeran kans taiteellisia koulussa ja koulun jälkeen..



.. ja käyty ihanien tytsyjen kans penkomas opiston vaatevarastoja. Ei vaan miesten housuja


.. suunniteltu huomiseks tullutta kuvaustehtävää jossa oli tehtävänä ottaa 1-3 kuvalla kantaa johonkin! Ideoimiseen kulu jonkin verran aikaa, mutta kyllä se siitä lähti! Kasailin sitten ihanan pikku assarijoukon kasaan ja koitettiin saada jotain aikaan ;) Laitan ehkä matskua jossain välissä tonne valokuvausblogin puolelle, että menkääs sinne sitten kyyläilemään jos kiinnostaa!


Mun on pakko paljastaa et sorruin taas BB:seenkin.. Jotain ei-niin-fiksua tekemistä illoillekin ;D Onko teillä ketään tuttuja talossa tai meinaatteko seurata? Mun mumma on onneks hirvee bb-fani, sen kans saa ainakin juoruta päivän tapahtumista jos kukaan muu ei sarjalle lämpee :D!!

Share on :
ihana, ihanampi, ihanin voitsi
ihana, ihanampi, ihanin voitsi
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5