muuttojuttuja

Noniin, vihdoin ehdin postailla täältä muuttotouhujen keskeltä teille ;)! Perjantaina pakkailin tavaroita lähestulkoon kellon ympäri, vähän jäi taas kaikki viime tippaan kun en aikaisemmin ollu saanu mitään aikaseksi.. Saatiin suurin osa tavaroista kuitenkin pakattua iskän autoon jo silloin, ja yö nukuttiinkin sitten melko karulta tuntuvassa huoneessa :D


Heräsin lauantaina melko aikasin vielä keräilemään loput tavarat kasaan :) Porukat lähti Ylöjärven suuntaan jo aikaisemmin, ja tultiin sit Joonaksen kanssa toisella autolla perässä hieman myöhemmin.. Poikettiin Keskisenkin kautta, kun hain sieltä olkkariin yhen lampun mitä oon jo jonkin aikaa ehtinyt ihailemaan 

Käväistiin nopeesti mun kämpällä ja tyhjättiin auto tavaroista, ja lähdettiin sen jälkeen Joonaksen kaa käymään Ikeassa! Minä ekaa kertaa ikinä, olin vähä innoissani.. Vähä liiankin vissiin, "mennään tonne suuntaan niin ihan varmaan päästään tampereelle!!" "ai, sulle tuli nyt jo koti-ikävä kun ollaan kyllä nyt menos ihan väärään suuntaan" :D Mutta joo päästiin kuitenkin shoppailemaan ja lähestulkoon kaikki tarvittava löytyikin! Syötiin vielä ikeassa ennen ku lähdettiin takas ylöjärvelle päin - tosin meidän oli tarkotus ettiä mun pesukoneeseen joku ihme liitin (musta tuntuu että mun motto oli viikonlopun aikana joko "sellanen ihmejuttu" tai "vähä pelottava"!? :D), mutta oltiin pari minuuttia myöhässä ennenku rautakaupat meni kiinni. Fuuuck!


Lavastetaan musta sellanen kuva että kasaan muka ite nää huonekalut..


.. todellisuushan tais loppujenlopuks olla tämä :D


Porukat lähti sitten takas kotiin kun me päästiin ylöjärvelle. Järjesteltiin vähä tavaroita vielä paikoilleen ja koitettiin kasata huonekaluja mutta meillä ei enää ollut mitään työkaluja, joten se homma vähän jäi.. Joten korkattiin skumppa ja kilisteltiin kämpän (ja hox mun ihanan sinisen smurffioven♥) kunniaksi :D Oon kyllä niin onnellinen että Joonas jäi tänne vielä mun seuraksi tottakai illaksi ja täksi päiväksikin, ei tarvinnut yksin nukkua ekaa yötä uudessa kodissa:)


Mä heräsin jo melko aikasin tänään ja hääräilin täällä kaikennäköstä ennen ku toi toinen malttoi nousta sängynpohjalta :D Vein aamiaisenkin sänkyyn!! Sitten kun oltiin siinä kunnossa että kehdattiin lähteä ihmisten ilmoille, niin mentiin tekemään uusi pesukoneliitinmetsästys-yritys ja käytiin muutenkin ostelemassa kaikkea tarpeellista mitä tossa oltiin huomattu puuttuvan.. Kodin Ykkönen on kiva paikka ;D

Käytiin vielä mäkissä nopeesti syömässä ja tultiin kasailemaan loput huonekalut (ostettiin mulle hieno pinkki työkalusarja, kyllä nyt kelpaa)! Päivä meni ihan supersupernopeasti ja sitten olikin jo ilta, ja kullan piti lähteä ajelemaan takas pohjanmaalle päin :(( Täytyy myöntää että vähänhän siinä itku tuli, mutta kattokaa nyt mitä se osti mulle lohduttamaan pikku ikävää :D


Huomenna oliskin sitten ensimmäinen koulupäivä tiedossa, vähän jännittää kyllä! Mutta enköhän mä selviä, ootan innolla ;) Nyt unten maille, väsy on kova.. Kauniita unia 


Share on :
muuttojuttuja
muuttojuttuja
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5