tuleva oma koti

Ai, vähän suunnitelmat muuttu ja tän postauksen teko taiskin venähtää :D No, parempi myöhään ku ei milloinkaan ja nyt oon kotona! Keskiviikkona siis lähettiin tosiaan porukoiden kanssa kattelemaan mun tulevaa kämppää Ylöjärvelle. Minä toki näin hyvin unia meno- ja paluumatkat, joten nopeesti oltiin perillä ja kotona.. 


Mun kämppä on 43 neliöinen kaksio Näsijärven rannalta, parin kilsan päästä koululta. Tässä nyt muutamat hassut maistiaiskuvat teille mun tulevasta postailuluolasta muahaa.. Noita tommosia perushuoneita on siis kaks, tossa alla vaan toisesta kuva. Toisesta tulee makkari ja toisesta olkkari.. Ja mun ulko-ovi on söpön smurffinsininen =DD Mutta joo apua, muutto on jo tasan viikon päästä lauantaina!!


Käytiin kotimatkalla vielä Keskisellä tarkoituksena hakea mulle tarjouksessa oleva kokovartalopeili, mutta loppuhan ne jo oli.. Löysin kuitenkin jotain vielä kivempaa, nimittäin poistotarjouksien joukosta tän hyllykkö/tv-tasohärvelin (<3 ja="ja" n="n" p="p" y="y" yd="yd">


Pihalla odotti maailmanloppu! :D


Selvittiin kuitenkin. Eilen olin kiertelemässä huonekalukauppoja ja jäin sit siltä reissulta tonne seinäjoen suunnille ja kotiuduin vasta tänään päivällä :D En oo saanu tänään oikein mitään järkevää aikaseks, nyt on jotenkin kauheen aikaansaamaton olo koko ajan kun ei oo töitäkään! Joonas tulee kuitenkin nyt pian tänne pelastamaan mun illan ja käydään kattoos tän megacityn meno, onhan täällä sentään Vanhan paukun festarit (joita mainostettiin voicella, wtf?) :D Kuulemiin <3>
Share on :
tuleva oma koti
tuleva oma koti
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5