sekavin postaus ikinä



Koska olin tyhmä ja katosin maan alle enkä postaillu teille mitään, mulla on kertomatta teille varmaan tuhat kymmenen asiaa.. Enkä tietenkään ees enää muista mitä ne kaikki jutut on mitä mulla olis kerrottavana, mutta alotetaan vaikka siitä että voitin Seinäjoki hiphop festivaleille 2pv majotuksen ja liput mulle ja kolmelle kaverille :) Viime viikonloppu meni siis kokonaan siellä ja mahtavaa oli! Ens vuonna uusiks, ihan huippua kun sjoelle saadaan tälläsiä..


Kukaan ei oo varmaan jääny noista tulvauutisista paitsi, joten niitäkin tuli samaisena viikonloppuna muutamaankin kertaan käytyä kauhistelemassa.. Oivoi, onneks tää lapuan pahanen sentään säästy pahimmalta tulvalta!


Tähän väliin no comments ja jotain super randomeja kuvia :-D Ja mun ylöjärvi hoodsien yllättävän kauniit maisemat tossa viime viikolla yhtenä iltana, kun kerrankin ei tullu vettä! Jäin vaan istuskelemaan tohon rantaan varmaan reiluksi tunniksi, kun oli ollu jotenkin niin stressaavan masentava päivä ja tuolla oli niin rauhallista :)


Ja koulun normi hömppäarkea :D Minä ja neljä muuta osallistutaan sellaseen yhteen projektiin mistä meidän kuvia tulee sitten sellaseen näyttelyyn, mutta en tiiä saanko puhua siitä vielä sen tarkemmin! Sen tiimoilta kuitenkin kierreltiin tiistaina taas ympäri turenkia ja forssaa ja hämeenlinnaa ja öö joitain muita paikkoja, jotka on kaukana kotoa :D Mm hassunhauska päivä, onneks mun luokalla on parhaita tyyppejä! Jotain plääplää behind the scenes kuvia tässä nyt juu..


Sekotetaan vielä vähän pakkaa ja laitetaan tähän loppuun joltain viime viikon päivältä jotain päivän asun tapaista.. ja ihana veeruli :)


Oon tullu tällä viikolla kotiin jo keskiviikkona, ja eilen oon vaan kierrelly kirppareita ja illalla menin joonakselle :) Ens viikko on myös tosi lyhkänen, pääsen oikeestaan jo tiistaina kotiinpäin! Ehkä tää menee siitä mun syyslomasta, kun muuten meillä ei sitä oikeestaan oo ollenkaan..

Tänään meen vielä ainaki viettään jennan kans laatuaikaa ja mennään kattoon leffaan hypnotisoija.. hui :D Kattoo nyt mitä muuta sitä keksii, mutta semmosta ainakin luvassa! Ihanaa viikonloppua kaikille ja käykääs osallistumassa tohon edellisen postauksen arvontaankin :)

Share on :
sekavin postaus ikinä
sekavin postaus ikinä
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5