winter wonderland?

Ihanan rento vapaapäivä, ei oo kiire, ei oo hoppu.. Ja itseasiassa vapaata on huomennakin:) Onneks saa olla sisällä lämpimässä, pihalla nimittäin pyryttää taas lunta siihen malliin että multa tulee kohta itku! Mulla ei oikeestaan oo mitään fiksua asiaa tähän väliin, alla vaan muutama kuva eiliseltä.

Tiiättekö muuten kuinka suunnattomasti mua ärsyttää ottaa asukuvia sisällä, kun voisin ottaa ne pihallakin.. Tuntuu vaan jotenkin kauheen nololta mennä tohon kerrostalon pihaan näpsimään itestään jalustan ja itselaukasimen kanssa kuvia, kun 99% varmuudella siinä on joku vielä samaan aikaan pihalla tupakilla :D Pitää muistaa ehkä vähän useemmin otattaa koulussa itestäni nää kuvat, ehkä on aika mahdollista että valokuvauslinjalla joku sais musta pari vaivaista kuvaa otettua :')


Tervetuloa talvi, tervemenoa pyöräilykelit.. Enää ei tätä ylämäki-alamäki-ylämäki-alamäki-tietä paljo pyörällä veivailla kouluun, vaan oon koittanu olla reipas ja lenkkeillä. Haluisko joku tosin hommata mulle sellaset kivat nastat kengänpohjiin niinku autonrenkaissaki on? Tai vaihtoehtoisesti pulkan että pääsisin sillä noi kaikki alamäet hengissä alas :D


PS. Tein muutama viikko sitten kivoja pikku tilauksia ebayhin, ja nyt niitä alkaa vihdoin tipahtelemaan postiin! Teen sitten erillisen postauksen niistä kun ovat kaikki suvainneet saapua.. Oi tätä materialismionnellisuutta, huoh :D Enkä tosiaan tiiä miten nyt lopettaisin tän postauksen, että moikkamoi ja illanjatkot kaikille! Oon vissiin tosiaan ollu liian kauan kirjottelematta tänne mitään, ehh..

Share on :
winter wonderland?
winter wonderland?
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5