lähe meidän kaa!

Löysin kuin löysinkin jotain suhtkoht julkasukelposta matskua muistikortilta, hahaa! Ihana lauantai ja ihanista ihanimpia ystäviä :-)


Kattelin sunnuntaina aamulla kuvia kamerasta, ja mua odottikin pikku yllätys siellä :D Joonas oli räpsiny kovin sulosia kuvia kun olin nukahtanu! Mun tekis niin mieli laittaa tähän paljon söpömpi yhteiskuva meistä, mutta en varmaankaan sais lupaa siihen.. Mutta voitte kuvitella miltä näyttää kuvat jossa mä nukun vieressä syvää talviunta ilman mitään elonmerkkejä ja Joonas tutkailee mua silmät suurena ja irvistelee ilman paitaa. Hitsi mua naurattaa vieläkin :')


PS! HELP! Tarvisin teidän apua - meillä on yks koulutehtävä jossa ois tarkotuksena kuvata ittensä jonain julkkiksena.. Mulla ei vaan tuu yhtään ketään julkkista mieleen keneltä mä näyttäisin ees jonkin verran? Saa huikkia jos ootte huomannu jotain yhdennäköisyyttä johonkin :-)

Share on :
lähe meidän kaa!
lähe meidän kaa!
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5