lauantaipaardit

En ilmeisesti kykene millään irtautumaan tosta viime viikonlopusta, koska mulla löytyy siitä postattavaa edelleen.. Vietettiin siis viikonloppu Ylöjärvellä, mutta koska neljän seinän sisällä hengailu ei ollut ihan ykkösvaihtoehtona viikonlopun suunnitelmissa, niin lähdettiin sit illaksi Tampereelle Juhon ja Tean luo! Mässäiltiin herkkuja ja katottiin Putous (mä taidan koukkuuntua tohon ohjelmaan, vaikka viime tuotantokaudelle en jostain syystä kauheesti lämmenny) ja lähettiin sen jälkeen bussilla kohti keskustaa.. 


Meidän oli tarkotus mennä syömään Amarilloon ja jatkaa siitä sit baariin, mutta kaikki ei menny ihan niinku elokuvissa!! Mentiin eka ettimään sitä ihan väärästä päästä Hämeenkatua (väliaikatietona että meillä tytöillä oli toki korkkarit jalassa) ja käveleskeltiin sit siitä vähän enemmän oikeeseen suuntaan.. Päästiin perille niin saatiin tietää et Amarillo oli kympistä lähtien K22 :D

Matka jatku taas käveleskellen toiseen suuntaan ja päädyttiin loppujenlopuks Pancho Villaan. Oltiin mukavia viimesiä asiakkaita ja saatiin kyllä kohtuullisen rauhassa syödä siellä paikassa. Kävely jatku tän jälkeen ähkymahojen kanssa Kuubaan, istuttiin siel hetki ja todettiin ettei sinne paikkaan tarvi enää toiste erehtyä :D Tässä vaiheessa jalkoihin sattu jo niin hlvetisti että itku meinas tulla, kun käveltiin Kuubasta Rumaan.. ..Ja Rumasta ehkä reilun kilsan päähän pilkun jälkeen bussipysäkille.. ..ja bussipysäkiltä toisen kilsan päähän mun kämpälle..



Kaiken lisäks mun kännykkä (kyllä, miten ihmeessä mä pystyn unohtamaan mun kännykän) jäi Juhon ja Tean kämpille, kun lähettiin keskustaan.. Kännykkäriippuvaisen ei oo helppoa viettää koko iltaa ulkona ilman kännykkää, sieltä ruudun takaa löytyy varmasti muitakin jotka osaa samaistua tunteeseen ;D Käytiin sitten vielä sunnuntaina hakemassa mun puhelin Tampereen suunnilta..


En haluais valittaa mutta mun jalkoihin sattuu vieläkin kun vaan aattelen tätä iltaa!! Kivaa oli silti kaikesta tuskasta huolimatta hehee, kiitos!

Tällä hetkellä hengailen taas kotona, ihanaa olla pohojammaallaa!! Eilinen päivä oltiin Joonaksen kans niillä ja loppuilta Lapualla, ja nyt suunnitellaan kavereiden kans jotain kivaa. Kivat viikonloput ja kuulemiin, meitsi kipasee nyt postiin hakemaan kivaa pakettia :)

Share on :
lauantaipaardit
lauantaipaardit
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5