salamat välkkyy

Kukkuluuruu! Mulla on sellanen fiilis että pitäis olla jo unten mailla ihan vaan sen takia että huominen tulis nopeesti, mutta uhraan nyt tälle postaukselle vielä minuutin jos toisenkin :-) Ekat asukuvat on eiliseltä (ja tonttu joululta, vois ehkä kohta siirtää sen kaapin perälle keinumaan)..

Takki Seppälä / Farkut Dr. Denim / Kaulakoru Snö of Sweden / Korvikset e-Koreasta

Meidän kouluarki on lähteny taas rullaamaan jo täysillä eteenpäin, ja nyt loman jälkeen meillä alko vihdoin tää kauan odotettu neljän viikon studiokurssijakso! Pystytettiin saliin studio, jossa on periaatteessa neljä eri kuvauspistettä ja tuolla tuleekin noi viikot sitten kulumaan :-) Ollaan nyt käyty lähinnä valojen oikeaoppista käyttöä läpi ja tehty muutamia harjoitustehtäviä, ei siis mitään sen luovempaa (paitsi otettu melkein yliannostus viiksikuvia). Mun kuvausrekvisiitat onneks saapuu perjantaina tänne ylöjärvelle ja pääsen jossain vaiheessa toteuttelemaan myös omia projekteja jee!

ps täällä on muutamia kuvia alkuviikolta jos yhtään kiinnostaa..


Tänään mun ryhmällä ei periaattees ollut koulua, mutta mun piti mennä kuvailemaan yhtä juttua koulun lehteen. Painelin kauheella kiireellä kahekstoista koululle, ja loppujenlopuks päästiin kuvaamaan vasta kolmen maissa.. Mutta mikäpä siinä oli hengaillessa ja ruokaakaan ei tarvinnu syödä kämpillä omaan piikkiin t köyhä opiskelija :-D Ehdin kattoo atk-luokas yhen jakson Poliisejakin, elämän pieniä iloja..


Ja niin, miks oottelen huomista.. Meillä on huomenna koululla hienot avec-juhlat ja pukukoodina iltapuvut! Oon hommannu ebaysta oikein kivan mekkosen, vilauttelen sitä mahdollisesti huomenna teille vielä ennen kuin lähetään suuntaamaan koululle päin ;-) Joonas tulee siis tietty mun aveciksi ja vietetään koko viikonloppu täällä ylöjärven suunnille. Uskoisin et on huisin kiva vklp tiedossa!

Share on :
salamat välkkyy
salamat välkkyy
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5