Voitsin avec-partyt

Ääks, mun oli ihan tosissaan tarkotus kirjottaa tästä jo paljon aikasemmin, mutta jotenkin kummasti mulla ei vaan taas ole ollut missään vaiheessa aikaa! Tänään heräsin sitten vähän normaalia aikasemmin (hmm, yheltätoista?) ja olin yhen aikaan jo lähössä käppäilemään kouluun, kunnes hokasin tossa ovella että tosiaan, munhan pitää lähteä vasta tunnin päästä :D Käytetäänpäs tää aika sitten teidän hyväksenne!

Meidän koululla tosiaan järjestettiin perjantaina pukujuhlat, jonne kaikki oppilaat sai kutsua avecin seurakseen. Joonas tuli mun seuraksi yllätysyllätys, ja oli täällä vasta kuuden aikaan perillä :D Hieman tuli kiire kun juhlat alko seiskalta, mutta hyvin ehdittiin kuitenkin ja loppujenlopuks oltais voitu mennä paikalle kyllä vielä paljon myöhemminkin..

Ohjelmassa oli näyttelijälinjalaisten sketsi, karaokea, valokuvausta ja yleistä hengailua, ja olihan toi koulun pubikin toki auki. Tuntu melkein jotenkin oudolta olla tuolla, kun en oo ehkä reiluun kuukauteen käyny koululla viettämässä kunnon pubi-iltaa :D Koululta ois menny sitten vielä bussikyyditys Tampereelle baariin yhen maissa, mutta jätettiin se suosiolla väliin ja lähettiin jo kahentoista maissa mun kämpälle tyhjäämään jääkaappia!

Ehkä illan kohokohta oli tän mun ihanan kaiman näkeminen, puspus! Krista jätti koulun syksyllä kesken eikä olla ehditty näkemään ennen tätä perjantaita.. Mutta Pori, täältä tullaan pian ja vietetään kunnon laatuviikonloppu ;)


Otettiin meidän studiossa parempia kuvia musta ja Joonaksesta, mutta mulla ei vielä oo niitä tässä omalla koneella. Julkasen niitä teille sitten myöhemmin - jos niistä löytyy jotain julkasukelposta! NYT mun pitäis piakkoin alkaa suunnistelemaan tonne koululle päin, etten loppujenlopuks oo kuitenkin myöhässä vaikka aikaahan on ollut.. Kuulemiin siis!

ps. kysytte kuitenkin, mekko on tilattu ebaysta ja maksoi postikuluineen alle kaheksankymppiä :)
Share on :
Voitsin avec-partyt
Voitsin avec-partyt
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5