juhlimista, sairastelua ja piristäviä uutukaisia


Täällä yksi sairasteleva bloggari viihtyy edelleen kullan hellässä hoivassa! Meidän luokalla on ilmeisesti kunnon flunssa-aalto meneillään, mutta koitan huomenna kuitenkin päästä pariksi päiväksi tuonne Ylöjärvellekin :D

Viikonloppu meni kuitenkin tosi kivasti, käytiin lauantaina baarissa pyörähtämässä ja kipiteltiin sieltä yöllä kävellen parin kilsan matkan kämpille. "Ei tääl oo kauheen kylmä eikä korkkareilla kävely tunnu missään". Eipä.. Korkkarit joutu kuitenkin kiskasta uudelleen jalkoihin sunnuntainakin, kun mentiin Joonaksen porukoiden kanssa Härmään rippijuhliin! Voi että miten ihanat revontulet sillon olikaan kun ajeltiin takas kotiinpäin, eikä toki ollut kameraakaan mukana :(

Noissa ylläolevissa kuvissa näkyy muuten myös mun ihanat uudet puhelimenkuoret, jotka kulta oli mulle ihan yllärinä menny ostamaan! Kyllä tämä mies tietää mistä mä tykkään (;


Yllä mun uudelta yhteistyökumppanilta, Sheinside.comilta saatu iiiihana toppi jonka sunnuntaina hain postista! Esittelen ton paremmin teille huomenissa ihan asukuvien kera :)

Tänään oon viettäny täällä kohtuullisen aikaansaamatonta päivää.. Joonas on töissä ja mä oon yrittäny käyttää aikaa hyväksi ja saada tehtyä ennakkotehtäviä, tosin aika huonolla menestyksellä :D Jos mä vaikka nyt yrittäisin uudelleen. Puspus ja kuulemiin!

Share on :
juhlimista, sairastelua ja piristäviä uutukaisia
juhlimista, sairastelua ja piristäviä uutukaisia
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5