live, love and laugh

Voi että kuinka ihania päiviä mulla onkaan takanapäin, tulevasta puhumattakaan! Joonas tuli loppuviikoksi mun luo Ylöjärvelle kun mulla ei tosiaan varsinaista hiihtolomaa siis ollut ollenkaan. Kokkailtiin kaikkea hyvää ja herkuteltiin, kateltiin leffoja ja - no, semmosta perusrentoilua :) Kävin torstaina piipahtamassa Tampereella kuvailemassa mallikansiokuvia, sain yhen puhelun jota fiilistelen vieläkin, nukuin kotimatkan bussissa kultsin kainalossa ja kuunneltiin musiikkia samoista kuulokkeista. Elämän pieniä iloja!


Tultiin siis perjantaina takas Seinäjoelle, ja ollaan oikeestaan vietettykin täällä lähes koko viikko tähän mennessä. Lauantaina kylläkin vietin ihanan illan ystävien kanssa, vaikka meille iskikin ellun kanssa joku vanhuus baarissa jo kahen aikaan.. "lähetääks jo kotiin? joo!" ;D

Joonas on nyt ollu päivät koulussa, ja minä oon tylsyyksissäni kiertäny varmaan pariin otteeseen kaikki sjoen kirpparit läpi (ja tehnyt kivoja sisustuslöytöjä, jeee)! Sisustuskärpänen pääs taas puraisemaan, nimittäinnimittäin Joonas kävi kirjoittelemassa vuokrasopparin ja perjantaina ois silläkin muutto omaan kotiin. Se kämppä on aika ihana, ja reilun parin kuukauden päästä saadaankin kutsua sitä meidän kodiksi. Oivoi :)

Nyt kuitenkin nokka kohti Lapuaa, kuulemiin!

Share on :
live, love and laugh
live, love and laugh
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5