eilinen synttärisankari

Hitsi, tuli taas eilen täytettyä vuosia, eli täydet paritkympit.. En halua enää viettää synttäreitä ää! :D Enää 20 vuotta niin oon nelikymppinen. Ehkä tää sheinsidestä saamani uus ihanainen paituli kuvaa fiiliksiä? Ei vaan, kyllä mulla oli ihan huippu synttäripäivä ja ihania ihmisiä ympärillä 

ihanaakin ihanampi niittipeplum saatu myös sheinside.comista!
En ehtinyt viikonlopun aikana oikein nähdä kavereita ollenkaan koska majailin Helsingin suunnilla koko lauantaipäivän aamusta iltaan. Kyllä, tuutte kuulemaan toki tästä jutusta lisää vielä myöhemmin ;)! Ens viikonloppuna ois kuitenkin sitten tiedossa synttäripaardit, jee!

Sunnuntaina iltapäivällä suunnattiin autonnokka sitten kohti Lapuaa ja käytiin kakkukahvittelemassa meillä kotona lähimpien sukulaisten kanssa :)

pikku-Krista ja iso-Krista!
ja hagrid moi

Illalla käytiin vielä heittämässä Joonaksen kanssa pyörälenkki ja napattiin samalla keskustasta mukaan toi salkkarileffa, koska halusin ihan välttämättä nähdä sen :D Mulla ei tokikaan ollut mitkään suuret odotukset mutta joo hahaaaaaaa mikä leffa, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.. Mutta onpas nyt nähty, enää ei häiritte millanen tää mahtaa olla!

Alla vielä mun ihania synttärilahjoja ja sitten muut lahjat tuli rahamuodossa :)

:'D Joonakselta 75min kasvohoito Emotioniin ja ruusuja! 
Joonaksen porukoilta (ai mitenniin mun tyylinen) sisustusmatkalaukku ja kaulakoru :)
.. ja äidiltä tämmösiä!

Nyt tää tyttönen palaa takas kuvienkäsittelyn pariin, ihanaa viikonalkua kaikille :)!
Share on :
eilinen synttärisankari
eilinen synttärisankari
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5