FAR AWAY FROM HERE

Mulla on ihan hirveä matkakuume päällä, eikä asiaa tunnu helpottavan kauheasti edes se, että justiin pystyin tossa istuskelemaan terassilla biksut päällä pari tuntia aurinkoa ottaen ja kouluakaan ei oo kun yks vaivainen viikko enää jäljellä! Ulkomaa on kuitenkin aina ulkomaa, jossa on vieraat tavat, kulttuuri ja maisemat. Oon tainnut tämmösenkin postauksen väsäillä joskus aikaisemmin, mutta tehdään nyt vielä uusiksi matkakuumeen lietsomiseksi.. Lempimatkakohteita siis, olkaas hyvät!


Thaimaa. Ei varmaan tarvi kauheesti perustella.. Thaimaa on jo pitkään ollut mun ykköslempparikohde minne on ihan ehdottomasti joskus päästävä. Viime vuoden toukokuussahan pääsin käymään Etelä-Koreassa, ja ihastuin kyllä kovasti näihin pieniin aasialaisiin ja etenkin ruokaan. Ah  ♥


New York, NYC, The Big Apple. Se ihmisvilinä, jota en varmasti osaa tällä hetkellä ees suhteuttaa oikeanlaiseksi mun mielessä. Hetkeksi saattais tulla tälläselle pienelle landepaukulle hieman orpo olo, mutta onhan tänne nyt päästävä c'mon!! Sitten kun oon rikas, on mun aika matkustaa tänne ja tyhjätä vaatekaupat mukaani.


Malta. Voi hitsinvitsi näitä ihania katuja, värikkäitä taloja ja jollain tapaa maalaisromanttista fiilistä. Voin niin kuvitella tallustelevani tuolla päivät pitkät kameran kanssa auringonlaskussa, mmm :D Matkustaminen tänne taitaa onnistua suorilla lennoilla ainoastaan lomasesongin aikaan, mutta pienet kiertelyt ois varmasti tän matkakohteen arvoisia!


Pariisi. Tiedän, kliseistä, mutta pikku lemmenloma poikaystävän kanssa Pariisiin ei ois kuitenkaan yhtään huono ajatus ;) Kuten tossa ylläkin todetaan - Paris is always a good idea!


Ja Lontoo! Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä - pitäähän täällä jokaisen päästä käymään ainakin kerran elämässään! Johan multa löytyy tota lippukuviotakin lähes kaikissa mahdollisissa tekstiileissä ja tavaroissa.. :-D Voin yhdistää tän mun nycin shoppailureissuun, niin en ois miljonääri enää. Hehe..

Kaikki kuvat weheartit.com:sta. Ehkä mä vielä jonain päivänä saan esitellä ihan mun omia kuvia näistä maista ja kaupungeista.. Mitkä on teidän lemppari matkakohteet ja ootteko kenties jopa niin onnekkaita, että ootte lähiaikoina matkustelemassa jonnekin? :)
Share on :
FAR AWAY FROM HERE
FAR AWAY FROM HERE
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5