MY FACE

Muistelin, että ootte toivoneet multa ihonhoitopostausta - täältä tulee! En nyt satu muistamaan että oonko toteuttanu tän jo joskus aikasemmin ja mikäli oon, niin tuotteet ei oo kyllä kauheesti muuttuneet. Mitä sitä hyväksi todettua vaihtamaan.. :-)


En oo täällä blogin puolella varmaan oikein maininnut, että mulla puhkes yläasteaikoina melko paha akne, ja oon sen jälkeen rampannut ihotautilääkärillä hakemassa kaikenmaailman antibiootteja ja voiteita ja kun niistä ei oikein mitään apua ollut, niin siirryttiin sitten tuohon "Roaccutania" vastaavaan lääkkeeseen (eli samaa myrkkyä, mutta vähän halvempi versio). Oon nyt jonkin aikaa ollut jo ilman tota lääkettä, mutta välillä tulee semmosia aikoja, että ihan itku meinaa tulla kun katsoo peiliin.. Tosta ylläolevasta kuvasta oon kuitenkin tositosi happy, nyt nimittäin tällä hetkellä on iho todella hyvässä kunnossa ja toivottavasti pysyisikin.

Oon käyttänyt mun ihonhoitoon nyt jo monta vuotta (!) aikalailla samoja tuotteita, välillä oon toki koittanut jotain muuta mutta palannut sitten aina näihin hyviksi todettuihin luottotuotteisiin. Meikit naamalta pois apteekista ostetulla Acon rasvoittuvalle/sekaiholle tarkoitetulla puhdistusvaahdolla (toi purkki kestää ihan superkauan vaikka 2x päivässä puhdistan sillä nassun - en paljoa huijaa jos sanon, että pari kertaa vuodessa täytyy ostaa uus) ja rasvana Nivean Control Shine, jota on kulunut jo varmaan kymmeniä purkkeja :D Kosteuttaa tarpeeksi ja imeytyy nopeasti. Tosta kiillon poissapidosta nyt en sano juuta enkä jaata, mutta muuten hoitaa oikein hyvin asiansa kyllä ja meikkivoide on hyvä levittää tämän päälle :)

Tää vedenkestävän silmämeikin pesuun tarkotettu Nivean puteli on ainut uus tuote mun ihonhoitoon liittyen, sillä mulla ei oikein oo ollut tähän tarkotukseen mitään kovin vakiintunutta tuotetta. Oon vähän ostanut sitä mitä nyt sattuu löytymään, mutta hyvinpä tää toimii ja ainakin purkissa kehutaan kovasti että sopii piilolasien käyttäjillekin, jeejee. Sitten mun lempparituote, Lumenen Arctic Touch syväpuhdistava turvenaamio, jota käyttelen aina satunnaisesti kun muistan, yleensä saunan yhteydessä! Oon postannut tästä joskus aikoinaan ihan erikseen oman postauksen, täältä löytyy! :) Ihotautilääkäriltä reseptillä saatu Skinoren-voidekin kiikkuu vielä tuolla muiden putelien reunalla, ja käytän sitäkin aika satunnaisesti aina kun jaksan/muistan ja silloin jos naama menee vähän huonompaan kuntoon. Kuivattaa ihoa melko paljon, mutta finnit paranee kyllä nopeammin jos ton kanssa vaan jaksaa läträillä..

Eipä mulla oikeastaan sitten mitään sen kummempia ihonhoitorutiineja oo, näillä mennään ja naama  pyritään puhdistamaan aamuin illoin. Mulla ois tuolla vielä Joonakselta synttärilahjaksi saatu kasvohoitolahjakortti odottelemassa, pitäis koittaa saada aika varattua sinnekin! Ekaa kertaa ikinä, jaiks ;) Ja hei, jos teillä on jotain ihonhoitovinkkejä ja lempparituotteita niin vinkatkaa ihmeessä!
Share on :
MY FACE
MY FACE
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5