SUMMER IS HERE

Hitsi miten ihana sää tuolla pihalla on!! Enkä varmaan taida olla ainut joka on aika fiiliksissä asiasta :D Koulupäivinä on vaan ollu niin kiva mennä syömään ruokailut ulos ja hengailla nurmikolla epätoivoisesti käsiä vilkuillen josko ois jonkinlaiset rusketusrajat jo syntynyt (noup ei pelkoa, hö)! Ballerinatkin kaivoin ekaa kertaa kaapista ja pääsin ulkoiluttamaan mun rakkauskenkiä..

Alla siis asua eiliseltä :)


Shirt H&M - Jeans Dr. Denim - Necklace GT - Watch Daniel Wellington (saatu blogin kautta) - Shoes South Korea

Mulla on ollu jokseenkin pitkiä koulupäiviä nyt tällä viikolla, kun valmistellaan kuvia meidän loppunäyttelyä varten. Tänäänkin oon ollut koululla ysistä kuuteen.. Eilen olin lähes saman verran ja jäin vielä illaksikin koululle, kun näyttelijälinjalaisilla oli monologikilpailu pubissa! Vitsi miten rohkeita esityksiä, kyllä varmasti näistä tyypeistä kuullaan vielä ;)


Tässä vielä muutamia random räpsyjä eiliseltä, kuvailin vähän Veeraakin ja leikittiin tyttöjen kanssa itselaukaisimella :-D


Mun oli tarkotus lähteä jo tänään kotiin, mutta toi koulupäivä nyt vähä venähtikin ja jämähdin kattomaan kämpälle Suomen peliä, joka itseasiassa loppukin just. HYVÄ SUOMI! Toisaalta, jos oikein reipas jaksan olla niin saatan tästä vielä yötä vasten lähtee matkustelemaan Seinäjoelle, let's see.. Ja miks matkalaukun pakkaus pitää olla niin vaikeeta puuhaa.
Share on :
SUMMER IS HERE
SUMMER IS HERE
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5