MATERIALISMIONNELLISUUTTA


Kaulakorut ebay (n. 3,60€/kpl) ja biksut H&M (yht. n. 20€)


Ninja on perustanut vastikään myös verkkokaupan, ja sainkin sinne 20€ lahjakortin tuhlattavaksi! Kotiutin sillä tämmösiä ihanuuksia - etenkin tämäntapaisesta kaulakorusta oon haaveillut jo jonkin aikaa :) Itelleni jäi näistä muutama euro maksettavaksi.


Sain myös teille lukijoille jaettavaksi alennuskoodin Ninjan verkkokauppaan: koodilla BL20LURD saatte 20% alennuksen tilauksesta ja se on voimassa vielä 9.6.2013 saakka :)

Suuret anteeksipyynnöt siitä etten ole ehtinyt kirjoittelemaan teille mitään, mutta mulla ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa!! Ollaan valmisteltu meidän lopputyönäyttelyä ja vietetty niiden avajaisia, oon muuttanut pois Ylöjärveltä, juhlittu viimeisiä päiviä voitsilla ja saatu todistukset käteen, oltiin Ähtärissä mökillä viettämässä kihlajaisia, oon kuvaillut häitä ja ylppäreitä ja ennen kaikkea koittanut viettää lopun vapaa-aikani jossain aivan muualla kuin koneella - tuolla ulkona kun sää on aivan mahtava  ♥

Huomenna ja keskiviikkona mulla on valokuvauksen pääsykokeet Pietarsaaressa, jännittää niin pirusti. Pitäkää peukkuja! :) Heti kun tää kaikki stressi helpottaa, teen teille miljoona postausta, koska kuvamatskua ainakin riittää. Jos haluutte pysyä ajantasalla, niin mut löytää toki instagrammista nimimerkillä ristanen. Nyt kuitenkin nukkumaan, tsemppiä myös muille amk:n hakeville!
Share on :
MATERIALISMIONNELLISUUTTA
MATERIALISMIONNELLISUUTTA
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5