ON THE ROAD

Hei rakkaat! ♥ Hitsi kuinka vaikeelta tuntuu alottaa tän postauksen kirjottelu, kun edellisestä on taas päässyt kulumaan vähän laittoman pitkä aika. Oon tosiaan vietellyt ihan täysillä nyt tätä mun kesälomaa, näköjään vähän näin blogin puolellakin.. Provinssi oli ja meni, vietettiin ihan huippu viikonloppu parhaiden kavereiden kanssa ja perjantaina käväisin ihan sisälläkin Blurria kuuntelemassa! Juhannus puolestaan meni Himoksella, oltiin vuokrattu isolla porukalla mökki Joonaksen kavereiden kanssa ja osittain hengailin sitten Monan, Jonnan ja Vilmankin kanssa kun tytöt oli onneks siellä myös :)) Huippu keikkoja, thanks Teflon Brothers ja Ruudolf & Karrikoira. Ah, good feeling.

Toivottavasti ootte seurailleet mun instagrammia, jota oon pommitellut sitten ihan tän blogin päivittelynkin edestä. Jos ette, niin marsmars instagram -> ristanen !!


Eilen lähdin Joonaksen mukaan rekkailemaan Turkuun. Melko pitkä päivähän tuo oli, lähettiin ehkä joskus ysin maissa ja kellon ympäri reissattiin, mutta mikäs siinä kun seura on parasta, aurinko paistaa eikä muutenkaan ois kiire mihinkään!

Nyt koitan kehitellä jotain järkevää tekemistä itelleni ja pelkään uuden ukkoskuuron saapumista. Ei enää, kiitos! Oon ehtinyt nopeesti kiertelemään maanantaina sjoen alet (okei, henkkamaukan) läpi, ja voisin vaikka kuvailla teille mun parit kivat ostokset. Kuulemiin puspus
 
Share on :
ON THE ROAD
ON THE ROAD
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5