VAATEKRIISI

Lauantaina olis taas yksien Joonaksen kaverien kihlajaiset edessä, ja oon tässä ankarasti koittanut pähkäillä jonkinnäköistä asua iltaa varten! Mulla ei oo kuitenkaan nyt makutuomaria paikalla, joten aattelin vilauttaa mun asupohdintoja teille mun ihanille lukijoillekin ;-) Nää nyt ei ehkä ihan loista edukseen tässä hienosti sängylle aseteltuna, mutta menköön.. Mulla ei vaan oo nyt hirveen kuvauksellinen olo kun hengailen täällä vieläkin yökkäreissä, ehheh!


Semmosia. Mikä miellyttää eniten? :)

Nyt mä hipsin tästä suihkun puolelle, koitan tehdä jotain namiruokaa ja jatkan ylppärikuvien käsittelyä. Mua ärsyttää ihan suunnattomasti nää mun tylsät päivät, kun mulla ei oikein oo mitään vakituista kesätyötä edelleenkään. Onneks viikonloppuna on myös Provinssi ja juhannuksena suunnataan isolla porukalla Himokselle, niin saadaan kunnon äksöniä tämänkin neidin arkeen! ;-)
Share on :
VAATEKRIISI
VAATEKRIISI
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5