WISH THEY WERE MINE



Ei varmaan tarvi paljoa selitellä. Nämä, kaikki, mulle, heti nyt!! ♥ Tämä köyhä opiskelija yrittää kiertää nyt vaatekaupat kaukaa, mutta jotenkin kummasti sitä taas tuli eilisilta selailtua nettikauppojen valikoimia. Petollista.. Mutta ei hätää, oon toistaiseksi saanut hillittyä itseni ja siellä nämä edelleen odottavat onnellisia uusia omistajia :(

Mun pitäis koittaa vähän kattoo noita mun vaatekaappeja läpi ja viedä tavaraa kirppikselle myyntiin. Lapualla mulla on ihan täysi vaatekaapillinen vaatteita joista sais luopua varmaan 3/4! Oon vaan niin taitava säilömään noita tonne kaappien perukoille ja uskottelemaan itelleni, että varmasti sille vielä joskus tulee käyttöä.. Niin varmaan. Kuulostaako tutulta? :D

Oon ollu tän koko päivän vähä menossa joka suuntaan mun flunssasta huolimatta, aluks äiti tuli tähän seinäjoelle ja menin sen kanssa syömään ja kiertämään kirpparia.. Sieltä päästyäni menin käväsemään Joonaksen kans tossa Farmarinäyttelyissä, siellä meni ainakin reilu pari tuntia ja sen jälkeen käytiin vielä rannalla istuskelemassa. Aurinko tosin meni just pilveen kun päästiin paikalle, että se siitä ilosta. Niin meidän tuuria :D Loppuillan suunnitelmat on vielä hieman auki, mutta huomenna mä suuntaan Lapualle ja mennään juhlimaan kaverin kihlajaisia! Toivon kovasti että tää olo ois hieman parempi silloin.. Nyt kuulemiin ja ihanaa viikonloppua kaikille :)
Share on :
WISH THEY WERE MINE
WISH THEY WERE MINE
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5