NEW SHOES FROM FOOTWAY

Niin surulliselta kuin se kuulostaakin, syksy lähestyy uhkaavasti.. Nyt voin kuitenkin ottaa sen vähän iloisemmilla mielin vastaan, kun sain mahdollisuuden valita yhteistyön merkeissä Footway.fi:ltä parit kivat kenkulit, joilla tallata syksyisiä katuja! Valinta oli ihan älyttömän vaikea, selailin valehtelematta varmaan monta tuntia noita sivuja yrittäen löytää kymmenistä vaihtoehdoista ne oikeat.. :D

Thank you Footway.fi!


Loppujenlopuksi päädyin perus valkoisiin converseihin, joista oon tosin ehtinyt haaveilemaankin jo jonkin aikaa.. Kyllähän nää löytyy joka toisen vastaantulijan jaloista, mutta silti. Onhan nää ihanat :) Voin palata katselemaan näitä kuvia sitten, kun nää kengät ei ookkaan enää niin valkoiset.. ehheh. Kengät löytyy -> TÄÄLTÄ!

Toinen valinta saapui lohduttamaan mun Jeffrey Campbell-hinkua.. (Tosin, sovittelin niitä tossa toissaviikolla ja ne oli jotenkin tosi huonot mun jalkaan. Liian kapeet kärjistä..) Nämä puolestaan on tosi hyvät jalkaan ja tuntuu siltä että jaksais pidemmänkin aikaa käveleskellä nämä jalassa :) Paljon kivemman näköiset muuten livenäkin kuin tuotekuvassa!

Mulla on näistä koko 39 ja nää on ihan hitusen liian suuret, mutta mahtuupa syksyllä hyvin villasukkakin kenkään! Normaalisti käytän korkkareissa kokoa 38, mutta niitä ei enää ollut ja näähän oli silti pakko saada.. :D Nämä kengät löytyy -> TÄÄLTÄ!


En jaksa nyt pahoitella taas tätä postaustaukoa, ärsyttää itseänikin mutta en nyt voi asialle mitään. Mulla on sen verran muita kuvia käsiteltävänä, etten kauheasti ehdi koneella ollessani kauheasti paneutua tän blogin kuviin, vaikka niitä olisi rästissä moneksi postaukseksi asti! Vantaan reissusta on tulossa kuitenkin juttua heti, kun ehdin kuvat muokkailemaan :) Voitte niitä ootellessanne käydä seurailemassa vaikka mun valokuvausblogia / sen facebook-sivua. Kuulemiin ja puspus!
Share on :
NEW SHOES FROM FOOTWAY
NEW SHOES FROM FOOTWAY
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5