TALVI, NY?


Paita Sheinside, täältä (*saatu blogin kautta)


Takki Sheinside, täältä (*saatu blogin kautta)

Tämmösiä kivoja uutukaisia sain Sheinsideltä tuossa jokin aika sitten. Mitäs tykkäätte? Ja jottei tää blogi menis ihan täysin yhteistyöhömppäilyksi, niin voin kertoa että mun postailu- ja kuvausinto on taas ihan huipussaan! Eilen nimittäin toteutin yhden mun unelmistani ja ostin itselleni uuden kameran - saatanpa postailla teille vaikka mun kamerakalustosta jotain jos teitä kiinnostaa? :) Lisäksi mä lähden jouluksi Joonaksen ja sen perheen kanssa ulkomaille viikoksi, en malta odottaa millään! Reissu tulee olemaan mun elämäni toinen ulkomaanmatka :')

Ens maanantaina mulla alkaa sitten vihdoin ja viimein koulukin. Ootan innolla, mutta toisaalta vähän kauhullakin.. Tää mun tuleva koulu on siis kokonaan ruotsinkielinen opetusta myöten, ja täytyy myöntää etten mä oo siinä ihan mikään huippu :D Toivotaan että pärjään, oppimaanhan sinne mennään! Lauantaina muutetaan mun loput kamat Pietarsaareen ja käydään varmaan vähän tsekkaamassa yöelämääkin.. Onko kellään vinkkejä minnepäin siel kannattaa suunnata?
Share on :
TALVI, NY?
TALVI, NY?
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5