HEJSAN

Ja moikkamoi, long time no see. Apua, en enää ees tiiä miten tää teksti pitäis alottaa.. Muistatteko mua enää? Tuntuu, että inspiraatio oli hukassa tän blogin kanssa koko kesän ajan. Aina kun sain kuvailtua teille jotain matskua blogin puolelle, päivät ja viikot kulu enkä ehtinyt, saatika saanut itseäni niskasta kiinni sen vertaa että oisin saanut ne muokkailtua julkaisukuntoon. Halusin viettää vapaa-aikaa jossain ihan muualla kuin tietokoneen äärellä, kun takaraivossa jyskytti ajatus siitä, että syksy tulee yllättävän nopeesti ja kavereiden ja Joonaksen kanssa asuttaisiin jälleen eri paikkakunnilla.

Nojoo, sieltähän se syksy nyt sitten tuli, ihan liian nopeesti. Paljon tuli kesällä koettua, mutta paljon enemmänkin oisin halunnut kokea. Nyt oon ehtinyt jo kotiutua tänne Pietarsaareen ja kolmatta kouluviikkoakin mennään, ruotsinkielen hirviöt kummittelee vielä painajaisissa. Kauheeta alottaa täysin ruotsinkielinen koulu ihan ykskaks, kun viimeks on treenannu ruotsia reilu vuosi sitten.. Kesällä kyllä tuli nukuttua monen monta yötä ruotsinkirjat kainalossa, mutta en mä missään vaiheessa niitä ehtinyt avaamaan, hups :D Oon saanut täältä monta uutta ihanaa ystävää, ja tuntuu että tullaan varmasti näiden likkojen kanssa viettämään tässä neljän vuoden aikana elämän parhaita aikoja! Ehkä vähän jännittää tässä vaiheessa sanoa näin, koska välillä tekis mieli repiä hiukset päästä kun en yksinkertaisesti ymmärrä tai osaa vastata ruotsiksi mitään. Eiköhän tää tästä, ihmiset on ymmärtäväisiä ja viikonloppuisin pääsee kultsin kainaloon kotiin lepäämään!

Tän avautumisen jälkeen muutama kuva pääosin sunnuntailta. Voi vitsi, oli niin ihanan kamala ilta. Kamala mm. sen takii että ooteltiin mun myöhässä olevaa junaa pari tuntia ja ihana siksi, että mun lähtö myöhästyi onneksi sillä parilla tunnilla haha ;-)


Ps. sorry lällytekstit, katon täs samalla jotain hömppäleffaa neloselta. Moimoi!
Share on :
HEJSAN
HEJSAN
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5