MONDAY FEELINGS

Mun on ihan pakko alottaa tää postaus tämmösellä söpöstelyllä, kun mut yllätettiin torstai-iltana ihan täysin! Puhuttiin Joonaksen kanssa puhelimessa niitä näitä, kun tää yllättäen ilmottaa että lähtee nyt hakemaan mut täältä Pietarsaaresta Seinäjoelle. Okei, niin varmaan?

Hetken päästä se soitti uudelleen ja kysy et tuunko varmasti mukaan, se ehtii vielä kääntyä.. No ei, sitä mä en todellakaan sallinut ja piinaavan reilun tunnin jälkeen se oli täällä kantamassa mun matkatavaroita autoon. AWS!!

Kello oli about yks yöllä, oltiin puolessa välissä matkaa ja taivaalla loisti tähdet - ja revontulet! Olihan sitä pakko ajaa auto tiensivuun ja napata parit kuvat :) Good feeling! Mietittiin muuten pitkän aikaa että mikähän ihme toi taivaalta valuva musta viiva oli, eikä oikein olla päästy vieläkään mihinkään lopputulokseen..


Muuten koko viikonloppu menikin sitten sängyn pohjalla sairastellessa. Nyt tää jäätävä flunssa on jo ihan vähän hellittänyt, mutta ääni ei kyllä kulje vieläkään ja nenäliinapaketti on nykyään mun uus paras kaveri.

Eilen illalla jouduin tulemaan takas tänne Pietarsaareen, ja oon sinnitellyt koululla tän koko päivän. Tehdään ryhmissä melko vapaamuotoisia projekteja, ja mä työstän mun ryhmän kanssa tämmöstä jännää vessapaperihässäkkää, haha.. Voin näyttää tän teille ehkä myöhemmin kunnolla, kun ollaan eka esitelty tää koko ryhmälle :D


Puhutaan meidän ryhmässä pääosin ruotsia, mutta pari puhuu onneksi vähän myös suomea. Ovat muuten saaneet aika ahkerasti toimia meikäläisen tulkkina.. Kun alotettiin tää kurssi ja jaettiin ryhmät, mulla oli tosi epätoivoset fiilikset. Nyt kun ollaan tutustuttu paremmin, mua ei enää niin kauheesti haittaa ja nolota jos (ja kun..) en välttämättä oikein ymmärrä kaikkea :D Parhaani yritän, mutta koitan olla liikaa stressaamatta - onhan tässä neljä vuotta aikaa oppia..


Nakitin iltapäivästä vielä Noran nappaamaan musta asukuvat, thanks girl! Suunniteltiin et mennään huomenna vähän paremmalla ajalla kuvailemaan, katotaan jos saadaan jotain julkaisukelpoista matskua aikaan ;) Käveltiin sit yhdessä siitä kotiinpäin ja oon koko loppuillan vaan koomaillut telkkua katsellen ja välillä tätä postausta kirjoitellen.


Ensinäkemältä nää Pietarsaaren kadut vaikutti tositosi kivoilta, inspiroivilta ja mielenkiintosilta. Nyt kun täällä on ehtinyt jo muutaman viikon asustelemaan, huomaa kuinka on jo vähän ehtinyt turtua tähän ympäristöön, eikä enää kiinnitä niin huomiota joka nurkkaan.. Pitäis varmaan lähteä pikapuoliin kuvailemaan näitä katuja, uusia ja ihmeellisiä paikkoja kun on paljon mielenkiintoisempaa kuvailla!


Reppana Nora. Multa varastettiin tossa viime viikolla pyörä, ja nora laitto mulle äsken viestin että sen pihassa on ihan samannäkönen pyörä kun se mun oma. Lupas laittaa kuvan siitä, ja eihän se ollu mun pyörä.. "No höh. Raahasin jonkun tuntemattoman pyörän sit sisään" :D ♥

Nyt jääkaapille ja sen jälkeen koitan päästä kerrankin ajoissa nukkumaan.. Ei tuu onnistumaan, mutta aina voi haaveilla! Ja hei, jos teitä lukijoita roikkuu vielä menossa mukana, niin luen edelleen enemmän kuin mielelläni teidän kommenttejanne. Ootte olleet kovin hiljaisia viime aikoina, nyyh :)
Share on :
MONDAY FEELINGS
MONDAY FEELINGS
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5