UUTUKAISIA

Rupesin miettimään, etten oo tehnyt teille piiitkään aikaan minkäänlaista ostospostausta. Oon viime aikoina vähän koittanut rajoittaa shoppailua, mutta tämmöset muutamat jutut on kuitenkin tarttunut mukaan kirpparilta ja Kokkolasta Monan tupareiden aikaan! Mitäs tykkäilette ostoksista?


Toppi ja collegepaita Cubukselta, molemmat ~20€. Kaikki yläosat oli kuitenkin tuolloin -20%, että vähän lähti hinnasta pois :-)


Pipo JC, ~20€


Molemmat Vanhankylän Ullakolta (kirppis) Seinäjoelta, neule 5€ ja juoksuhousut 10€

Viime viikko meni ihan mielettömän nopeesti. Meillä oli varsinainen syysloma siis viime viikolla, mutta meillä on lähinnä itseopiskelua vielä tämäkin viikko, kelpaa mulle! Oon nähnyt kavereita, ollut Lapualla ja kolunnut sen kirpparit läpi kerrankin löytämättä mitään, käynyt Joonaksen kanssa pikavisiitillä Vaasassa ja leffateatterissa katsomassa Leijonasydän-leffan, ollut piiiitkästä aikaa ratsastamassa ja koittanut vähän lenkkeillä vielä kun ei tarvi pelätä liukastuvansa joka askeleella.. Koulujuttuja mulla on aika iso pino tuossa odottelemassa, mutta niistäkin oon saanu muutamat hyvälle mallille!

Haha, luulin muuten julkaisseeni tän postauksen jo eilen, mutta jostain syystä tää ei sitten vissiin näkynytkään teille :-D Noh, nyt uusi yritys. Pusipusi ja kuulemiin, meikäläinen menee pakkailemaan kamerakamat kassiin ja illemmalla suuntaan jäähallille kuvaamaan joukkuekuvia!
Share on :
UUTUKAISIA
UUTUKAISIA
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5