DISCO PANTS

Viime viikolla mulle saapui kiva pikku paketti Polkashop -nimiseltä firmalta. Sain valita yhden tuotteen heidän valikoimastaan, ja pitkien pähkäilyjen jälkeen päädyin näihin disco pantseiksikin kutsuttuihin, himmeästi kimmeltäviin pöksyihin! Eikä valinta ollut ollenkaan huono - oon ihan innoissani näistä, kiitos Polkashop! Oon kehitellyt jo monet asut illanviettoon näiden pöksyjen ympärille. Vähän extraa normi farkkuihin verrattuna!!

Nää on vähän paksummat kuin perus legginsit, takataskut löytyy eikä mun mielestä ainakaan haittaa yhtään, vaikka paita ei peppua peittäiskään. Tuutte näkemään nämä vielä monissa asukuvissa, pidätte tai ette ;)

Housut löydätte >> täältä !


Jacket second hand / Pants Polkashop* / Beanie ebay / Scarf boyfriend's own / Shoes Converse/Footway* (*saatu blogin kautta)

Tämä päivä on mennyt kokonaan kaupungilla kierrellessä. Oon heränny jo ennätysajoissa - kasilta - kun joonas lähti kouluun enkä saanut enää unta sen jälkeen.. Tämän viikon majailen siis tosiaan Seinäjoki/Lapua -akselilla, kun koulusta on itseopiskelua :) Kalusin lähes kaikki mahdolliset Seinäjoen vaatekaupat läpi ja koitin samalla pysytellä tiukassa budjetissa. Mukaan lähti kuitenkin pari juttua, jotka mulla on ollut etsinnässä jo pidemmän aikaa.. Niistä lisää myöhemmin!

Nyt kuulemiin, kouluesseet odottelee kirjoittajaansa..

PS. Vielä ehditte hyvin linkitellä blogejanne Linkitä blogisi -postaukseen!
Share on :
DISCO PANTS
DISCO PANTS
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5