GOLDEN & LEATHER DETAILS

Tän laiskamadon aamu alkoi tänään siinä puoli kahentoista aikaan. Heräilin kyllä muutamaan kertaan jo aikaisemmin (mm. olin kertonu joonakselle mun mielenkiintoisesta unesta, jossa oltiin sipisty junasillan alla jotain ja junan mennessä ohi junankuljettaja oli kuullut meidän jutut ja kirjoittanut siitä pitkän jutun lehteen?? :D), mutta ensimmäiset askeleet sängyn ulkopuolelle otin vasta siinä puolenpäivän aikaan! Suihkuun virkistäytymään ja aamupalaa nassuun! Sitten nora tuli tähän mun luo kuvailemaan jotain sen myyntiin meneviä koruja ja käytiin kuvailemassa mun asu pihalla. Norasta tulee hyvää vauhtia jo mun jokapäiväinen vakkarikuvaaja ♥

Täs ollaankin hengailtu sitten koko päivä vaan yhdessä meikäläisen kämpällä, datailtu, tehty koulujuttuja, juotu teetä ja vahdattu telkusta kaiken maailman hömppäohjelmia.. Hyvin on siis tää vapaapäivä sujunut :) Nyt jatketaan samaa rataa, kuulemiin muruset!


Jeans Dr. Denim / Shoes H&M / Cardigan Sheinside.com* / T-shirt Sheinside.com* / Jacket second hand         (* saatu yhteistyön kautta)   

Mitäs tykkäilette asusta? :)
Share on :
GOLDEN & LEATHER DETAILS
GOLDEN & LEATHER DETAILS
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5