MY NEW FURRY FRIEND


Muistan, kuinka viime talvena törmäsin Keskisellä aika samantyyppiseen, karvaiseen pieneen jakkaraan. Rahatilanne ei sallinut sen ostamista, ja lopulta ne oli myyty loppuun. Johan mua harmitti. En ollut ennen nähnyt moisia söpöliinejä missään, enkä sen jälkeenkään.. Kunnes muutama viikko sitten käväisin Halpa-Hallin sisustuspuolella etsimässä koria vessaan. Löysin kyllä korin, mutta löysin myös jotain paljon ihanampaa.. Pörröisiä karvaisia söpöjä jakkaroita, hintaan ~25€!! JEE! En malttanut ostaa sitä kuitenkaan samantien, ja kun lopulta olin menossa sitä hakemaan, niin loppuhan ne Pietarsaaren halppiksesta oli. Voi itku.

Onneks mulla oli niin ihanat äiti ja mumma, että ne kävi mulle metsästämässä tän sitten jostain toisesta halppiksesta. Sen pituinen se, nyt oon onnellinen karvaturrin omistaja. Eikös oo söpö?  ♥ Vielä kun saisin sen jalat maalattua valkoiseksi.. Ja totta tosiaan, karvaturrin sarvetkin löytyivät tänään kirpparilta hurjaan 1€ hintaan. Vitsi, nyt saa mun puolesta talvi ja tuiskeet tulla!!
Share on :
MY NEW FURRY FRIEND
MY NEW FURRY FRIEND
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5