PUKEUTUMISINSPIRAATIOTA

Mulla on tällä hetkellä ihan hirveä pukeutumisinspiraatio meneillään, ja välillä tuntuu siltä että tekis mieli laittaa lähes koko vaatekaappi uusiksi, kun sieltä ei enää tunnu löytyvän mun tyyliin sopivia vaatteita. Kuten jo aikaisemmin mainitsinkin, oon jo Pietarsaaressa heitellyt osan vaatteista kirpparipussiin ja nyt viikonlopun aikana olis tarkoitus tehdä sama juttu myös Lapualla, jossa mua odottelee vielä vaatekaapillinen vanhoja vaatteita :D Oon tosi huono luopumaan mun vanhoista vaatteista, säilön niitä jossain vaatekaapin perällä siinä toivossa, että niille löytyis vielä joskus käyttöä.. Pitää koittaa vähän tsempata nyt tämän asian kanssa! Löytyykö kohtalotovereita?

Talvi- ja syyspukeutuminen inspiroi mua aikalailla paljon enemmän kuin kesäpukeutuminen - kesällä tulee yleensä heitettyä vain jotkut shortsit ja toppi päälle ja menoksi. Syksyllä saa alkaa miettimään enemmän erilaisia yhdistelmiä ja kerrostelemaan vaatteita ilman, että saa pelätä tukehtuvansa lämpöhalvaukseen!

Vetskarit, vyönsolkiyksityiskohdat, graafiset muodot , tekoturkis- ja nahkayksityiskohdat ja maanläheiset sävyt/mustavalkoinen - niistä on mun syys- ja talvipukeutuminen tehty! :)

Keräsin alle vielä inspiraatiota lempparinettikauppani Sheinside.comin valikoimista - just my style! 


1. täältä ♥ / 2. täältä / 3. täältä


1. täältä / 2. täältä ♥ / 3. täältä


1. täältä / 2. täältä ♥ / 3. täältä


1. täältä / 2. täältä ♥ / 3. täältä

Mitä tykkäätte, kotiuttaisitteko näistä jotain omaan vaatekaappiinne? Mitkä ovat teidän talvi- ja syyspukeutumisen kulmakiviä?

Ja PS, edelleen ehtii linkitellä blogeja Linkitä blogisi -postaukseen ;)
Share on :
PUKEUTUMISINSPIRAATIOTA
PUKEUTUMISINSPIRAATIOTA
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5