WHITE AUTUMN OUTFIT


Jacket H&M / Sweater 2nd hand / Leggings Seppälä / Shoes Fanny Lyckman for Estradeur (nelly.com) / Necklace GT

Hitsi kuinka mun mielessä on koko ajan ollut taas pienenmoinen huono omatunto tän blogin suhteen kun en oo ehtinyt kirjoittelemaan mitään! Koulujuttuja on saanut vääntää otsa hiessä, yksi suurempi tehtävä on onneksi nyt jo takanapäin kun käytiin meidän studiokuvaustehtävän kritiikki läpi eilen :) Sain tosi hyvää palautetta, happyhappy! Kuvat löytyy muuten täältä.

Päätin eilen vetää koko räjähtäneen vaatekaapin lattialle ja heittää sieltä jätesäkkiin kaikki vähän käyttämättömät vaatteet.. Jos saisin vaikka jossain vaiheessa varailtua kirpparipöydän jostain. Lapuallakin odottelis vielä yks vaatekaapillinen perkausta, eli myytävää kyllä riittäis! Löysin samalla vaatekaapin perältä muutamia unohdettuja vaatekappaleita ja mulle iski samalla kunnon inspis pukeutumisen suhteen!

Oon tän alkusyksyn ollut jotenkin tosi laiska panostamaan pukeutumiseen, oon aamuisin vaan heittänyt ekat käteen sattuneet vaatteet päälle ja juossut koululle. Nyt oon jo kahtena päivänä miettinyt vaatteet valmiiksi edellisenä iltana - tästä pitäis kyllä tulla ihan tapa, helpottaa elämää kummasti! Tykkäsin mun eilisestäkin asusta tosi paljon, pitäis kuvailla sekin teille vielä uudelleen kun eilen en ihan ehtinyt ennen pimeän tuloa.. Mitäs tykkäilette tän päiväisestä asusta? :)

Nyt kuulemiin, tiskivuori kutsuu ja sen jälkeen vietellään tyttöjen iltaa rullaillen susheja, namnam! 

PS. Mun blogilla on kunnia olla ehdolla vuoden inspiroivimmaksi blogiksi Indiedaysin Blog Awardsissa. Voitte käydä äänestämässä mua lifestyle-kategoriassa TÄÄLLÄ!! Äänestykseen osallistuneiden kesken arvotaan myös 5 kpl kahden hengen lippupakettia Inspiration Blog Awards -juhlaan 16.11! Kiitos ja pusipusi!
Share on :
WHITE AUTUMN OUTFIT
WHITE AUTUMN OUTFIT
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5