2X SWEATSHIRT

Hellou! :) Kyllä nyt on meikäläisen terveyttä koeteltu, toivottavasti ei tuu enää mitään harmia ennen matkaa! Toissapäivänä kävin ottamassa A-hepatiittirokotuksen ja seuraavana päivänä ei tehtykään tuolla vasemmalla kädellä oikein mitään.. Tänään oon herännyt kasiksi hammaslääkärin tuolille ja tehtiin juurihoito loppuun, ja matkalla hammaslääkäriin onnistuin kaatumaan pyörällä ja nyt on hieno märsti oikeessa polvessa :D Kyllä kelpaa kulkea viikko shortseissa ulkomailla!! Noh, mitäs pienistä..

Mulla on vähän rästissä näitä postauksia noiden koulukiireiden vuoksi, ja nyt kun loma vihdoin alkoi niin aattelin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja laittaa postauksia satelemaan ;) Koitan saada tehtyä pari ajastettuakin postausta matkan ajalle, tosin koitan saada postailtua mahdollisuuksien mukaan myös kanarialta käsin kuulumisia! 

To do -listalla on ainakin linkkaa blogisi-postauksen blogit, kämppäpostaus, kameravälineistöpostaus ja postaus mun nykyisestä koulusta. Ehdottakaa ihmeessä jos teillä on jotain muitakin postausideoita mielessä!


Nyt pari esittelemättä jäänyttä asua, joissa Sheinsideltä yhteistyön kautta saamani uutukaiset, vaatekriisit pelastavat collegepaidat.. Molemmat on onesize-kokoa, mutta sopii onneksi oikein hyvin. Harmaa on vähän isohkon mallinen, mutta sitäkin lämpöisempi!! Tuun kääriytymään tähän vielä monena kylmänä talvipäivänä :)

Mustavalkoinen paita TÄÄLTÄ ja harmaa paita TÄÄLTÄ!

Mitä tykkäätte? :)

Mulla on vielä huomenaamullakin hammaslääkäri kun onnistuin saamaan jonkin peruutusajan. Koulua ei enää ole, joten mulla on ihan supertylsää tällä hetkellä yksin täällä Pietarsaaressa.. Oon saanut jotenkuten aikani kulumaan ruokaa laittamalla ja tekemällä (turhan..) kirpparikierroksen. Meikäläisen iltaa saa ja pitää siis piristää! Joko teillä on alkanut jo joululomat, onko mitään erikoista suunnitelmissa? :)
Share on :
2X SWEATSHIRT
2X SWEATSHIRT
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5