JOULUKUUN EKA

Huh, mua ihan hirvittää kuinka nopeesti tää aika menee! Justiinhan vasta oli kesä ja kärpäset.. Tänään ois saanut jo aukaista joulukalenterista ekan luukun, mutta en oo vielä ihan ajantasalla ja hommannut moista. Pitää korjata tilanne pian! Mulla oli tarkotus järjestää teille lukijoille myös yllärinä jotain joulukalenterin tapaista, mutta mulla on niin miljoona rautaa tulessa, etten oo ehtinyt järkkäilemään asioita vielä niin pitkälle.


Onneksi vaihtoehtoisia kalentereja löytyy kuitenkin pilvin pimein ;) Junkyardilla pääsee tänään kurkkaamaan ensimmäisen luukun taakse, ja joka päivä luukkujen takaa aukeaa huikeita tarjouksia liikkeen valikoimista! Tänään tarjouksessa on Junkyardin oman XX-XY -malliston tuotteita. Ekan luukun tarjouksia pääset kurkkaamaan täältä!

Ite oon vähän ihastunut tohon valkoseen collegepaitaan, joka tossa yllä olevassa kuvassakin vilahtaa. Hintakaan ei olisi tän tarjouksen myötä kuin 24,95€.. Ootan innolla mitä muita tarjouksia kalenteri tuo tullessaan. Kannattaa jäädä seurailemaan, jos teissä on yhtään tarjoushaukan vikaa ;) Olkoon tämä vinkki siis joulukalenterin eka luukku teille meikäläisen ihanille lukijoille!

Ootteko muuten koskaan tilailleet Junkyardilta mitään? Mä haaveilen vähän näistä jegginseistä, joista oon kuullut paljon kehuja. Ilmeisesti ovat aikalailla Dr. Denimin tyyliset, mutta parempilaatuiset! Kellään kokemuksia? :)
Share on :
JOULUKUUN EKA
JOULUKUUN EKA
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5