24 NELIÖTÄ

Vihdoin ja viimein - nyt olis tulossa kämppäpostausta! Ootte varmasti ootelleet tätä syksystä asti, ja nyt otin itseäni niskasta kiinni. Jäin ekaa kertaa viikonlopuksi Pietarsaareen ja onhan täällä nyt niin saakelin tylsää ettei mulla mitään muutakaan tekemistä oo ollut kun käydä salilla ja siivota :D Joonas tulee onneksi nyt vielä tänään tänne ja on täällä maanantaihin asti mun seurana :)

Mutta joo, asun tällä hetkellä tämmösessä aika ihanassa, pikkusessa 24 neliön yksiössä keskustassa. Tykkään tosi paljon tän kämpän pohjamallista, neliöitä ei oo mennyt yhtään hukkaan! Tässä vanha postaus ennen kun olin vielä muuttanut kämppään eikä sitä ollut sisustettu. Mun edellisessä kämpässä Ylöjärvellä (check) oli 43 neliötä ja se oli mun makuun tosi huonosti suunniteltu, en tykännyt siitä yhtään. Täällä viihdyn tosi hyvin, tää on niin kodikas! :) Mitä tykkäätte? Kuvista puuttuu koko kämpän levyinen parveke, mutta siinä ei nyt tällä hetkellä oo kauheesti nähtävää.. 


Mulla on luonnoksissa odottelemassa joululahjapostauskin, wohouu!! Nyt jatkan telkun vahtaamista, kivat lauantai-illat muruset :)
Share on :
24 NELIÖTÄ
24 NELIÖTÄ
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5